Een nieuwe start

Hallo allemaal,

Na een lange periode van weg te zijn geweest begin ik helemaal opnieuw met mijn Crejawiebri.nl Blog. Op dit blog wil ik jullie graag laten zien wat me nu bezig houdt op gebied van mijn hobbies….. In 2014 heb ik een Silhouette Cameo gekocht en daar ben ik veel mee aan het spelen, ik kan hier veel creativiteit in kwijt en heb dan ook al veel gemaakt….ik ga jullie dit ook laten zien, hier is alvast een begin.

************************************************************************************

A B c d e f g h

Peek a Boo kaarten

Afgelopen week flink bezig geweest met de onlinecursus 3D Print en Cut , veel geoefend en ook veel papier verbruikt maar het resultaat mag er zijn. De losse kaders bij 2 kaarten zitten niet perfect boven elkaar en dat stoorde mij net als de dessin-print wat niet goed uit kwam op de basiskaart, ik wil nl altijd een klein randje aan alle kanten zien en dat lukte bij mij niet. Daarom heb ik de laatste 2 kaarten direct op de basiskaart geprint ( spaart papier/karton uit 🙂 ) en heb ik ook het kader mee geprint en dat vind ik zelf beter en mooier. Ik ben tevreden:).

Vriendelijke groetjes, Wietske

 

Over wietskeb55

Getrouwd , 2 zonen Parttime werkzaam in de ouderenzorg. Hobby's: Creatief bezig zijn met scrapbook , fotografie , reizen en lekker eten.
Dit bericht werd geplaatst in Nieuws. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

