Pop Up Kaarten

Hier een aantal Pop Up kaarten die ik gemaakt heb met een online cursus van Nancy de Vries op Facebook , heel leerzaam en erg leuk om te doen. De afbeeldingen  heb ik via Google gevonden en moet je voor gebruik eerst in de DE versie van je Silhouette traceren voordat je ze kan gebruiken voor het maken van de Pop Up kaarten.

a b c e f

Vriendelijke groet, Wietske

Over wietskeb55

Getrouwd , 2 zonen Parttime werkzaam in de ouderenzorg. Hobby's: Creatief bezig zijn met scrapbook , fotografie , reizen en lekker eten.
Dit bericht werd geplaatst in Nieuws. Bookmark de permalink .

2 reacties op Pop Up Kaarten

  1. Anita De Win zegt:

    Dag Wietske, ik vind deze kaartjes heel mooie en zou er zelf ook wel zulke willen maken.
    Het is me alleen niet duidelijk hoe de onderkant (de bodem van de afbeelding) eruit ziet of wordt gemaakt. En de bovenzijde, zijn dat twee uitgesneden afbeeldingen, die bovenaan aan elkaar worden geplakt. Ik veronderstel tenminste dat deze niet uit één stuk zijn gemaakt…
    Ik heb eens gekeken bij Nancy de Vries, op Facebook, maar vond zoiets niet echt terug.
    Was dat trouwens een betalende cursus?
    Groetjes,
    Anita

    • wietskeb55 zegt:

      Dag Anita, het is inderdaad een betalende online cursus die niet duur is €10,- per jaar en met een hele goeie uitleg, loop je vast of weet je het niet meer hoe het moet kun je Nancy altijd om uitleg vragen, ze helpt je er helemaal door heen.
      De Pop Up kaart wordt enkel gemaakt in de DE silhouetten versie, dan dupliceer je de afbeelding en spiegelt deze horizontaal, plakt het op een andere kaart eventueel met een ander kleurtje onder “de Woorden” die in je Pop Up kaart zijn mee gesneden en bovenin plak of schuif je de kaart aan elkaar en klaar is het. Ik hoop dat ik je het één en ander duidelijk heb kunnen maken?

      Groet, Wietske

Geef een reactie

